Our students from 6th grade are investigating the different nationalities of our school. Students, teachers and families have worked together to show to our school community our reality.

They have investigated their origins, parents and grandparents. Thanks to this activity they have realised the great multiculturalism we have at our school.

The Teachers made a positive value of this activity that allows all of us to know a bit more about our students and our community.

The different nationalities have been included into a physical map so we can have a look to the diversity we have in ‘CEIP Marqueses de Linares school’.

Nuestros estudiantes de sexto ha llevado a cabo la actividad de investigación de nuestras nacionalidades como parte del proyecto Erasmus + del centro.

Estudiantes, profesorado y familias han trabajado de forma conjunta para mostrar a nuestro centro la realidad cultural.

Han investigado los orígenes de sus padres y abuelos. Gracias a esta actividad han sido conscientes de la gran multiculturalidad que tenemos en nuestro centro.

El profesorado y toda la comunidad educativa han valorado de forma positiva esta actividad que nos permite conocer un poco más a nuestros estudiantes y nuestra comunidad.

Las diferentes nacionalidades han sido incluidas en un mapa físico para que podamos observar la diversidad de nuestro centro “ CEIP Marqueses de Linares”

Total Page Visits: 210 - Today Page Visits: 1